• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Zonguldak Valiliği
T.C. Zonguldak İl Özel İdaresi
T.C. Zonguldak İl Özel İdaresi
T.C. Zonguldak İl Özel İdaresi
  • İL ÖZEL İDARE
    Hakkımızda Yöneticilerimiz Teşkilat Şeması Müdürlükler İlçe Özel İdareler İl Genel Meclisi İl Encümeni Köydes Kurumsal Kimlik Kamu Hizmet Standartları Etik Komisyonu İmza Yetkileri Yönergesi Mevzuat
  • YATIRIMLAR
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular İhaleler Doğrudan Temin İlanları Meclis Gündemleri Meclis Kararları Encümen Kararları Planlar Programlar Raporlar
  • İLETİŞİM
°C
26
Şubat2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Hakkımızda
    • Yöneticilerimiz
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı
      • Genel Sekreter Yardımcısı
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • Strateji Geliştirme Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Emlak ve İstimlak Müdürlüğü
      • Makine İkmal Bakım Ve Onarım Müdürlüğü
      • Plan ve Proje Müdürlüğü
      • Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hiz Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Müdürlüğü
      • Yapı Kontrol Müdürlüğü
      • Encümen Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • Hukuk Müşavirliği
    • İlçe Özel İdareler
      • Alaplı İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Çaycuma İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Devrek İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Ereğli İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Gökçebey İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Kilimli İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Kozlu İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Başkanlık Divanı
      • Meclis Üyeleri
      • Meclis İhtisas Komisyonları
    • İl Encümeni
      • İl Encümeni Başkanı
      • İl Encümeni Görevleri
    • Köydes
    • Kurumsal Kimlik
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Etik Komisyonu
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • Mevzuat
  • YATIRIMLAR
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • İhaleler
    • Doğrudan Temin İlanları
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Kararları
    • Planlar
    • Programlar
    • Raporlar
  • İLETİŞİM
İL ÖZEL İDARE
  • Hakkımızda
  • Yöneticilerimiz
    • Vali
    • Genel Sekreter
    • Genel Sekreter Yardımcısı
    • Genel Sekreter Yardımcısı
  • Teşkilat Şeması
  • Müdürlükler
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
    • Strateji Geliştirme Müdürlüğü
    • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • Emlak ve İstimlak Müdürlüğü
    • Makine İkmal Bakım Ve Onarım Müdürlüğü
    • Plan ve Proje Müdürlüğü
    • Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
    • Su ve Kanal Hiz Müdürlüğü
    • Bilgi İşlem Müdürlüğü
    • Yapı Kontrol Müdürlüğü
    • Encümen Müdürlüğü
    • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
    • Hukuk Müşavirliği
  • İlçe Özel İdareler
    • Alaplı İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Çaycuma İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Devrek İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Ereğli İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Gökçebey İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Kilimli İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Kozlu İlçe Özel İdare Müdürlüğü
  • İl Genel Meclisi
    • Meclis Başkanı
    • Meclis Başkanlık Divanı
    • Meclis Üyeleri
    • Meclis İhtisas Komisyonları
  • İl Encümeni
    • İl Encümeni Başkanı
    • İl Encümeni Görevleri
  • Köydes
  • Kurumsal Kimlik
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Etik Komisyonu
  • İmza Yetkileri Yönergesi
  • Mevzuat

İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü

1. 5302 sayılı İl Özel İdaresi Kanununa göre tespit edilmiş olunan norm kadro standartlarına uygun olarak İl Özel İdaresinin norm kadrosunu hazırlamak,
2. 657 sayılı DMK ve 4857 sayılı İş Kanununa göre; memur, işçi ve sözleşmeli personellere ait özlük ve diğer işlemlerini ( personel alımı, sözleşme, terfi, sicil, disiplin, soruşturma, izin, atama, nakil, tayin, görevlendirme, emeklilik vb işlemler) takip etmek,
3. Personelin Emekli Sandığı ve Sosyal Güvenlik Kurumu ile ilgili iş ve işlemlerini yapmak,
4. Personelin yıllık hizmet içi eğitim planlarını hazırlamak ve uygulanmasını sağlamak,
5. Sendikal sözleşmelerde ve toplu iş görüşmelerinde işveren olarak kurumun temsili işlemlerini tanzim etmek ve sözleşmelerin yürütülmesini takip etmek,
6. Personelin tüm özlük hakları ile ilgili mali konudaki maaş, ücret, tazminat, yolluk vb. bordro ve tahakkuklarının hazırlanması, icra, lojman v.s. kesintilerinin yapılması ile ilgili iş ve işlemleri yapmak,
7. Vali ve Genel Sekreter tarafından verilecek denetim, araştırma, inceleme, ön inceleme, soruşturma ve diğer görevlerle ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
8. Yardımcı hizmetler kadrosunda görevli personelin görevlerini mevzuata uygun olarak yapmasını sağlamak,
9. Güvenlik ekibinin nöbet programlarını hazırlamak ve koordine etmek,
10. Kurumumuza ait binanın yangın, güvenlik ve afet tedbirlerinin alınmasını ve takip edilmesini sağlamak,
11. Kurum personellerinin puantaj işlemlerini tamamlamak ve takibini yapmak,
12. Kurum personellerinin işe devam işlemlerini Personel Devam Kontrol Sistemi (PDKS) üzerinden takip etmek, devam işlemlerinde aksaklık yapan personel ile ilgili işlem yapmak üzere ilgili birim müdürüne bildirmek,
13. İş sağlığı ve iş güvenliği ile ilgili yürürlükteki mevzuat çerçevesinde iş ve işlemleri yapmak,
14. Sağlık Hizmetleri ( Kurum Tabipliği / İşyeri Hekimliği ) iş ve işlemlerinin yürütülmesini sağlamak,
15. Personelin sağlık hizmetlerine ait her türlü iş ve işlemlerini yürütmek, vukua gelebilecek iş kazalarını Sosyal Güvenlik Kurumu’na bildirmek,
16. Birim bütçesini, birim faaliyet raporunu, birim performans programını hazırlamak,
17. Birim istatistik bilgilerini derlemek, arşivlemek, birleştirmek ve analizlerini yapmak,
18. Bütçeyle ödenek tahsis edilen işlerin doğrudan teminler de dahil her türlü iş ve işlemlerini yapmak,
19. Sivil Savunma, Acil Durum ve Sabotajlara Karşı Korunma Planlarının hazırlamak, yardım ekipleriyle yangın söndürme ve ilk yardım ekiplerinin eğitim ve tatbikatlarını İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü ile koordineli bir şekilde yaptırmak,
20. Birimle ilgili yapılacak ihalelerde; ihaleye esas yaklaşık maliyetler ile Teknik ve İdari şartnamelerin hazırlanarak Genel Sekreter Yardımcılarının onayına sunmak,
21. İç kontrol standartlarına uyum çerçevesinde birim ile ilgili gerekli çalışmaları yapmak,
22. Genel Sekreter ve Genel Sekreter Yardımcısının verdiği iş ve işlemleri mevzuatına göre yapmakla, Genel Sekreter ve Genel Sekreter Yardımcısını karşı sorumludur.
 
 
Yakup Çelik 
İnsan Kaynakları Ve Eğitim Müdürü 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Bordro Bilgileri
  • Personel Devam Takip Sistemi
  • KAYSİS
  • Zonguldak İl Özel İdaresi CİMER
  • FaceBook
  • Instagram
  • Twitter
  • Youtube
Mithatpasa Mah. Ankara Cad. No: 29/87 On İki Katlı İs Merkezi 67040-ZONGULDAK
+90 372 253 92 47