T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
“Sayın Valimiz bize talimatları verdiği andan itibaren ‘Üzülmez Kültür Vadisi Projesi’ ile ilgili çalışmalarımıza devam ediyoruz. Orada eskiden huzurevi olarak kullanılan bir Rombaki konağı var. Şimdi ise TTK pansiyon olarak kullanıyor. Onun altında da aşağı-yukarı 10 dönümlük, -toplam alan 100 dönüme yakın- ama bizim kullanabileceğimiz yerlere en son Milli Emlak’tan çıkarttığımız, Bakanlıktan da çıkarttığımız bizim bir ‘Rombaki lavuarı’ dediğimiz alan karşısındaki atölye, TTK’nın atölyesi olup 1860’lı yıllardan kalan bir baca ocağı var. O ocağın olduğu alan 10 dönüm kapsamında bir yer. Burayı biz ‘Bilim, Kültür, Turizm Vadisi’ olarak düşünüyoruz, aynı zamanda. Oradaki, 1860’lı yıllardan kalan ocağı ziyarete açacağız, turistik amaçlı. Hatta Sayın Valimizin kafasında oranın bir ‘kömür kapı’ olarak da düzenlenmesi gibi bir planı var. Bunu da yaptıktan sonra özellikle bizim mağaraya, artı Maden Müzesi’ne eklenen bir şehrin de hemen çıkışında yer alan bir yer olacak, Kültür Vadisi. Mağaranın ziyaretçi sayısı oldukça iyi gidiyor. Gayet de güzel bir karşılığını buldu, hem Zonguldak’ta, hem dışarıdan gelen turistler anlamında. Maden Müzesi’yle beraber de bütünleyici bir tarafı olacak. Bu 10 dönüme biz belki bir üniversitenin de kullandığı bilimsel araştırmaların yapıldığı bir yer, bunun yanında belki restoranların olduğu bir yer düşünüyoruz. Asıl önemlisi, onun hemen yanında bir 10 dönüme yakın TTK’nın ‘direk harmanı’ olarak tabir ettiğimiz, şu anda çok da kullanılmayan bir yer var. TTK ile görüşmelerimiz devam ediyor. Büyük bir ihtimalle orayı da tahsis edip, oraya da 300-400 araçlık otoparkın da olabildiği bir Atatürk Kültür Merkezi yapılması planı var. Bunlara ilgili çalışmalarımız devam ediyor. Sayın Valimiz; üniversite olsun, Kültür ve Turizm Müdürlüğü olsun, İl Özel İdaresi olarak biz olalım, bizleri dönem dönem toplantılara çağırıp talimatlarını veriyor, biz de o anlamda çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Kültür Vadisi, uzun süreli bir proje, bunu özellikle son dönemlerde BAKKA ile beraber çalıştığımız Avrupa Birliği’nin hibe kredileri var, bunlar 7 milyon Avro’dan, 10 milyon Avro’ya kadar olan büyük krediler. Hibe olarak veriliyor, geriye ödemesi yapılmıyor. Bu anlamda da, Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı’nın müzakere yöntemi ile verdiği bir hibe bunlar. Bununla ilgili çalışmalara başladık. Bu konuda Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanımıza bir dosya hazırlıyoruz.”
TURPCU: “TARIMA DAYALI İHTİSAS OSB’NİN PROJE DOSYASI HAZIRLANIYOR”
Ruhsat ve Denetim Şube Müdürü Yüksel Turpcu ise, Çaycuma’da kurulması planlanan “Tarıma Dayalı İhtisas Organize Sanayi Bölgesi” ile ilgili yaptığı açıklamada, şunları söyledi:
“4562 sayılı Organize Sanayi Bölgeleri Kanunu’nun 26/A maddesine dayanılarak hazırlanan ve 10 Kasım 2009 tarih ve 27402 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren ‘Tarıma Dayalı Organize Sanayi Bölgeleri Uygulama Yönetmeliği’ uyarınca Çaycuma ilçemizin Burunkaya Köyü hudutları dahilinde devletin hüküm ve tasarrufu altında ve hazine adına tescilli bulunan toplam 529 bin 222,42 metrekarelik alanda ‘Tarıma Dayalı İhtisas Organize Sanayi Bölgesi’ kurulması ve İl Özel İdaresi’nin yetkili kılınması İl Genel Meclisi’nin 18 Ekim 2016 gün ve 108 sayılı kararı ile uygun görülmüştür. Söz konusu Meclis kararında kurulması planlanan Organize Sanayi Bölgesi için İl Defterdarlığı’ndan tahsis işlemleri yapılmış olup, DSİ 23’üncü Bölge Müdürlüğü’nden, BEDAŞ İşletme Müdürlüğü’nden, Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü’nden, Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü’nden, Çaycuma Belediye Başkanlığı’ndan, İdaremiz Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü, İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü, Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü, Plan ve Proje Müdürlüğü’nden kurum görüşleri alınmıştır. Proje dosyasının Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı’na sunulmak üzere hazırlanması ve takibi iş ve işlemlerin yürütülmesi danışmanlık hizmeti alımı ihalesi yapılmış ve iş, Başak Tarımsal Mühendislik ve Danışmanlık firmasında kalmış olup, 8 Mart 2017 tarihi itibarıyla tüm kurum görüşleri ilgili firmaya gönderilerek, proje dosyasının hazırlanmasına başlanılmıştır. Danışman firma, en geç bir hafta içerisinde proje dosyasının hazır hale geleceğini beyan etmiştir. İl Defterdarlığı’nca, Sera OSB’nin kurulacağı bölgede 561 bin 407,02 metrekare alanın hazine adına tescilinin yapılarak İdaremiz adına tescil işlemlerine başlanıldığı bildirilmiş, ancak yapılan kadastro çalışmalarında alanın 563 bin 850,97 metrekare olduğu anlaşıldığından, İl Defterdarlığı’na yeni alana göre tahsis yapılması bildirilmesi gerekiyor. Proje başında yapılan kadastro çalışmaları sonucunda proje alanı 529 bin 222,42 metrekare olarak bildirildiğinden, tüm kurum yazışmaları ve İl Genel Meclisi kararı buna göre alınmıştır. 563 bin 850,97 metrekare alan için talep yapılması halinde Meclis kararının ve kurum görüşlerinin yeniden alınması gerektiğinden ve bu da zaman alacağından dolayı Sera OSB için en uygun alan hesap edilerek, hali hazır harita 524 bin 494,72 metrekare olarak onaylanmıştır.”
Haber Kaynağı: Pusula Gazetesi
http://www.pusulagazetesi.com.tr/kocaman-bir-aileyiz-ufak-surtusmeler-olabilir-75107-haberler.html